דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעבר דירה בקלי קלות ובמהרה 

מאת    [ 13/03/2014 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 1739 פעמים ]

מעבר דירה מצריך חשיבה מעמיקה, ודורש תכנון יסודי ומקורי במיוחד, משום שעל פי רוב תכולת הדירה כבר קיימת, ואילו אופן הסידור שלה הוא שצריך להשתנות. יתרה מכך, פעמים רבות בחלל המחודש קיימות מערכות ריהוט קבועות, אשר מהוות חלק מהאופן בו החלל מכתיב את העיצוב עצמו. הדבר לא תמיד חייב להיות כך, וחשוב מאד לזכור כי העיצוב של החלל הינו בשליטתנו, ויכול להיות דינאמי אם רק נעזור לו להיות כזה. תכולת הבית, מן חפציה הגדולים ביותר ועד לפרטיה הקטנים ביותר, עשויה להסתדר בהמון דרכים שונות ומגוונות אם רק ננסה לחשוב על פתרונות מקוריים.

כך למשל, אם בדירה או בבית העסק הקודם חלק ניכר מן התכולה היה מונח על גבי מערכת המובנית בקיר החלל נראה כי פתרון בדמות מדפים יכול להיות נכון ויעיל עבור החלל החדש. הפתרון הזה משתלם מכל בחינה שהיא. ראשית, זהו פיתרון שיכול להתאים את עצמו לכל כיס, החל מאלו הפשוטים והבסיסיים ביותר, שניתן אפילו לצבוע באופן עצמאי ובכך לשדרג את המראה שלהם. זאת, עד האופציות היקרות והיוקרתיות הרבה יותר. כמו הדגמים והמגוון הרחב שקיים מאפשר לכל אחד ואחת מכם למצור את אשר חפצה נפשו, ואת הפתרון הראוי וההולם ביותר עבורו באופן אישי. שנית, כאמור המגוון הרחב של האפשרויות הינו יתרון גדול בפני עצמו.

שלישית, פתרון זה הינו אמין לאורך זמן. גם כאשר הפתרון הנבחר הוא בין הדגמים הזולים והפשוטים יותר, אין מדובר בפתרון לזמן קצר כיוון שאין צל של ספק כי מדפים מהווים את אחד מן אותם דברים שניתן לשמור ולעשות בהם שימוש לאורך שנים, וכמובן להזיזם ממקום אחד למשנהו, מה שמוביל ליתרון הרביעי של מערכת אחסון שכזו. רביעית, הפתרון הנוכחי מאפשר דינאמיות ואף מאפשר אותה באופן קל ונוח. העברתם ממקום למקום, בין אם בתוך אותו חלל או בין אם מחלל אחד לאחר, הינה פשוטה מבחינת הפירוק וההרכבה, והן מבחינת הכובד של המוצר, אשר אינו מקשה על הסוחבים אותו. הדינאמיות של פתרון אחסון ועיצוב אשר הינו מדפים מהווה יתרון שאינו עניין של מה בכך מפני שבכך הם הופכים משתלמים כלכלית אף יותר. לסיכום, אין ספק כי בפעם הבאה שאתם נתקלים במלאכת העיצוב, תכננו את זמנכם כראוי והקדישו חשיבה מעמיקה לנושא פתרון האחסון, בכדי שתוכלו להגיע להחלטה הנכונה והנבונה ביותר עבורכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב